piątek, 6 grudnia 2013

Wymianka kalendarzowa - finał

I tak oto moja pierwsza wymianka zorganizowana przez Kasię z bloga ...anielskie tchnienie...za mną. Głównym elementem miał być kalendarz/terminarz. Moją parą była Paulina z bloga plinkowo.blogspot.com.
Mnóstwo emocji, oczekiwania, aż wreszcie finał. Niemalże ucałowałam listonosza, kiedy pokazał mi paczkę i z niecierpliwością oczekiwałam końca dnia pracy, by ją otworzyć. A tam, różniste cudne różności. Przede wszystkim kalendarz, który pozwoli mi się wreszcie zorganizować, urocza słodka biżuteria, zestaw małego artysty (półfabrykanty, cobym mogła i ja potworzyć), słodycze i świąteczna karteczka, której już nie uczyniłam zdjęcia. A oto zdjęcie kombo:

tyle tego że w kadrze nie mogłam zmieścić

Bardzo Ci dziękuję moja paro wymiankowa, sprawiłaś mi dużo radości :)

Co ja posłałam mojej parze: oczywiście kalendarz, główny bohater wymianki...

filc i moja ulubiona metoda - ażur
filc, kalendarz, szycie
                                     
filc, kalendarz, szycie

...zgrabną torebeczkę kopertówkę...

filc i moja nowa metoda - aplikacja
filc, kopertówka, aplikacja
                                       
filc, kopertówka, aplikacja

szycie, aplikacja, ażur


...i oczywiście słodkości i mini zestaw małego artysty (patrz wyżej). Mam nadzieję, że Paulina nie była zawiedziona :)

Dziękuję Kasi za zabawę i cóż mogę rzec, pragnę więcej :D

Miłego!

8 komentarzy:

  1. Wow! Ale wspaniała wymianka! Kopertówka jest prześliczna!A kalendarz... boski.
    Pozdrawiam.
    Ale macie fajne logo!!!! Takie lemoor (wiem, że jestem niezwykle spostrzegawcza :-)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lekkim opóźnieniem, ale dziękuję za te słowa :D logo powstawało całkiem długo, ale wreszcie jest takie jakie chciałam ;)

      Usuń
  2. wymian rzeczywiście niezwykła; sama chętnie bym się na taką zgłosiła :) kopertówka i kalendarz - wszystko czego kobiecie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Paulo! Dziekuję Ci za śliczną kopertówkę (to moja pierwsza w życiu;-)) i kalendarz. Mnie igła z nitka nie lubią ( z wzajemnością :P)Mam nadzieję, że cukierkowa biżuteria choć trochę poprawiła Ci humor w szare, grudniowe dni.... Jutro gdy jeszcze troszkę wydobrzeję, wstawię zdjęcia z podarkami od Ciebie;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie wymiankowej. Prezenty są cudowne. Mam nadzieję, że nasza prywatna wymianka aktualna ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za możliwość udziału :D nasza wymianka jak najbardziej aktualna ;)

      Usuń
  5. kopertóweczka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie pozostawione dla nas miłe słowa, z serca dziękujemy :)