środa, 13 marca 2013

9 crimes, bad things and one love

Ostatnio była słodka i urocza szkatułka, dziś nie odejdziemy od "uroczości". Kolczyki, które dziś zaprezentuje, tworzyłam według wymyślonego przeze mnie wzoru listków. Postanowiłam jednak, że będą to liście późnojesienne, szare, z domieszką czerwieni. Efekt końcowy bardziej przypomina jednak serduszka. Urocze serduszka:P. Bigle są typu angielskiego, srebrne.





A teraz coś czego jeszcze nie było, acz nie wiem, czy się przyjmie. Niektóre blogerki czynią na swoich blogach coś takiego jak "playlista" na dany miesiąc. Pierwszy raz zobaczyłam takie coś u Tynki. A teraz moja mini, tyci, maluteńka play lista na... jakiś czas:P












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie pozostawione dla nas miłe słowa, z serca dziękujemy :)